مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ


طراحي
اینترنت چه مي باشد و کاربرد آن در معاش روزمره
طراحي
اینترنت سايت يا اين که طراحي اینترنت سايت 

طراحي سايت در مشهد


طراحي وب سايت به مهارت توليد و فعال‌سازي کاغذ ها اينترنت ميگويند .

مجموعه برنرز لي، نوآوری کننده اينترنت، با ايجاد يک وب سايت در اوت 1991، اسم خويش را تحت عنوان او‌لين توليد کننده? در تاریخ تثبيت کرد . وي دراولين اينترنت سايتش، از ابر نوشته و لينکي براي پست الکرونيکي به کارگیری کرده بود .

در صدر، طراحي وب‌ ها با کُد هاي بسيار معمولي HTML نوشته مي‌شدند، صورتي از گويش آرم‌ گذاري که ساختار بي آلايش ‌اي به وبسايت ‌ها مي‌اعطا کرد، مشتمل بر سرتيتر و جمله و بضاعت پيوند دادن به نشاني ‌هاي ديگر از رویکرد هايپرلينک در مقايسه با طرز‌هاي ديگر، اين‌شيوه جدید و متفاوتي بود که يوزرها به راحتي مي‌توانستند با يک مرورگر، برگه‌هاي لينک و پيوند خورده را بگشايند .

 

در طراحي وب سايت و توليد پرتال يك وب سایت دربرگيرنده تعداد بسيار متعددي فولدر ميباشد،كه در تعداد معيني پرونده، تر و تميز گرديده اند،مانند تروتميز کردن فایل ها در کامپيوتر هاي فردي .

ورقه يا اين که پيج اصلي براي تولید وب سايت معمولا با index .html اسم گذاري مي گردد . در طراحي اینترنت سايت و توليد پرتال هنگامي كه يك نشاني اينترنت را در مرور گر تايپ مي كنيد مانند: مرورگر به سراغ ميزباني مي رود كه اين نشاني به آن داده گرديده، و در پی يكي پوشه هاي اصلي که در نخستين اشاره کرديم مي‌گردد . در صورتي‌که فایل يا اين که برگه ي جستجو گرديده را در آن وب سایت پيدا كند، اين پوشه را در مرور گر شما نمایش مي‌دهد .

فايلindex .html ترکيبي جامع از نوشته ها و تصاويري ميباشد که در فرايند تولید وب سايت دکورا سيون آن‌ها معين مي گردد .نوشته ها مورد نظر در خويش پوشه اصلي وبسايت وجود دارد در حالي که تصاوير ممکن ميباشد در خويش سايت ذخيره گرديده يا اين که در جاي ديگري از اینترنت ذخيره گرديده باشد .

قابليت دارااست برخي از متون وتصوير هاي يک صفحه به صفحه ها ديگري پيوند گرديده باشد .به عبارت ديگر يعني با کليک روي آن کاغذ به کاغذ ي ديگري رفت .

اين کمپانی ي بدون نقص از کاغذ هاي اينترنت،تصوير ها و پوشه هاي جان دار که در هاست صاحبخانه مو جود است،جمعا يک سايت را مي سازد .

 

درپي
به رخ مختصر توضيحاتي در رابطه طراحي وب و پباده سازي پرتال ارائه خوا‌هيم اعطا کرد:

 

 


فرايند
فعال‌سازي تارنما در طراحي سايت

 


1-
تعيين نام متناسب قبلي از طراحي سايت
2-
تثبيت دامين سایت (Domain Name)
3-
طراحي و توليد اپليکيشن و گرافيک در ساخت وب سايت
4-
خريداري هاست يا اين که فضاي کاربري
5-
آپلود وب سايت تشکيل‌شده بر روي هاست خريداري گرديده و بهره برداري سايت


قابل
انعطاف افزارهاي مايحتاج در طراحي وب سايت

 


زير ايجاد هاي قابل انعطاف افزاري پروژه هاي طراحي وب سايت بر طبق NET Framework ميباشد . به کارگيري از فناوري دات نت با انعطاف پذيري،اطمينان بالا، امنيت و ابداع نمونه زدني خويش قابليت هاي متعددي را براي ما مهيا مينمايد كه مي شود به قابليت مديريت كدها، سازش با نحوه انتخابي پروژه ،پشتيباني شي گرايي و متعلق نبودن به يك زبان يگانه اشاره نمود .ضمن آن كه بستر و زيرساخت هاي قابل انعطاف افزاري دات نت پایین تیتر بستر اصلي اجراي پروژه ها، امكان به کارگیری از فناوري هاي جانبي ديگري كه با ويندوز سازش دارا‌هستند را فراهم خواهد كرد .چندين لايه بودن اپليکيشن توليدي موجب ريلکس خيس شدن شرايط ارتقاي وبسايت گرديده در آينده خواهد بود .ضمن آنكه هزينه هاي دوباره كاري را به هنگام توسعه و گسترش و گسترش پروژه حذف خواهد نمود .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحي سايت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 233 تاريخ : چهارشنبه 23 بهمن 1398 ساعت: 14:44